1. Ідея та створення свого бренду fitU

Ідея створення бренду одягу, і не просто одягу, а саме спортивного одягу для чоловіків та жінок прийшла як не дивно після добрячої алкогольної посиділки вдома!

У 2018 році наприкінці січня, при зміні четвертої роботи за останні пів року ми вдома з дружиною гарненько посиділи і подумали, як жити і що мені робити далі, на яку саме роботу влаштовуватись і чим займатись? Наступного дня (у середу!) я прокинувся з больною головою, дружина була вже на роботі, я подумав що потрібно щось змінювати, а як відомо: “Хочеш змінити світ - почни з себе!” Потрібно йти в тренажерний зал та приводити себе в нормальну форму та впорядковувати думки.

Якщо вже йти в зал, то йти в нормальній одежі подумав я, тим більше що в нашому залі були труднощі з опаленням! Прошерстивши інтернет я був дико вражений, чоловічі рашгарди та легінси/тайтси достойної якості коштували по 70-100 доларів за річ! Дуже дорого подумав я і одразу ж зателефонував своїй дружині та повідомив її що ми починаємо шити спортивний одяг як в тому кіно: вона сказала «так».

В 11:00 ранку було прийняте рішення займатись пошивом одягу і в 11:30 була куплено 2л пива і розпочато пошуки всього, при тому що ми з дружиною суто продажники, ніякої технічної та спеціальної освіти для цього діла не маємо, ми, можна сказати, були повні профани у справі пошиття одягу.

Продивившись ціни на тканину та матеріали для речей було зрозуміло що потрібно трохи грошей на це все діло, а в кишені лежали останні 1500грн. Виручила мама, вона позичила нам ще 7000грн. і Почалося.

Стало ясно що спочатку потрібна назва бренду та логотип. Я шість років навчався в художній школі і трохи розумів як має бути гарно, ну або ж щоб було не зовсім погано. Назва прийшла буквально  за п’ять хвилин: fitU . Fit - те що пов’язане зі спортом, фітнесом та активним життям, U - перша літера ім'я моєї дружини: Юля. На логотип пішло трохи більше часу, десь через 30-40 годин він був готовий, точніше був готовий його перший варіант.

Так - це все і почалось, з невеликої суми грошей та купи ентузіазму в голові. Надихнули, до речі, мене на цю всю цікаву штуку відео БМ (Бізнес Молодість). Повірте на слово, ті хто кричать дужче всіх що всі мотиваційні ролики, тренінги - це повна фіння, дуристика та ніщо інше як викачка грошей, і ніякої Вони там тобі інформації не дадуть, дуууже сильно помиляються. Як на мою думку, вони просто ніколи нічого не хотіли створити, або ж дуже сильно бояться повірити в себе та зробити перший крок на зустріч своїй мрії та своєму новому, кращому та в надцять раз цікавішому життю. Я колись теж боявся!)