4. Що по продажах?

    Так як ми з дружиною вдвох продажники ми вирішили що продавати через інтернет - це легко. Ми все знаємо і за кілька місяців наш бізнес почне приносити шалені прибутки, як же ми помилялись!)

     Почалось все з того, що без реклами ти ніхто, і звати тебе ніяк, все одно що ти закрився в себе в квартирі і продаєш долар по 8, гарна пропозиція, але про неї ніхто не знає. Масфоловінг та маслайкінг вже не працював і стало зрозуміло що потрібно налаштовувати та включати страшну рекламу за долари в інстаграм та фейсбук. Про це звісно ж ні хто ніфіга не знав.

Ми вирішили що потрібно знайти крутих спеціалістів та зробити все чужими руками. Параллельно нас осінило і до нас дійшло, що якщо продавати речі комплектами по дві речі виходить краще для всіх. Наші покупці одразу бачать як вони будуть виглядати, мають готовий образ (не люблю слово «лук»), а ми збільшуємо суму середнього чеку. Перебравши трьох чи чотирьох «спеціалістів» ми знайшли хлопця який зробив так, що нарешті ми почали отримувати перші продажі. Кількість була невелика, але все ж таки 3-4 замовлення в тиждень для нас було дуже добре. А от скільки ми витрачали на рекламу - то вже інша справа.

Прибуток був незначний і ми що називається лише починали свій шлях в Інтернет продажах, а також ми почали збирати відгуки на свою продукцію та отримувати підписників. Погодьтесь, що Ви скоріше купите що небуть там, де є принаймні 5000 підписників, та хоча б 200-300 відгуків. Цим ми і займались.

Час летів дуже швидко, робота по найму набридала і нашому проекту потрібен був новий ковток життєдайної енергії. На допомогу знову прийшла мама та інвестувала в проект ще 1500 доларів (її перші 7000грн. ми їй повернули). Інвестиція полягала в тому, що вона колись почне працювати з нами, або отримувати з того дивіденди. На отримані гроші ми закупили ще два нових кольори та нарешті додумались до шортів. Так ми їх «народжували» дуже довго. Найдивніше те, що весь цей час ми про них навіть не замислювались, сам не розумію чому! Кольори тканини ми підбирали також дуже обережно, адже легінси та рашгарди шиємо з однієї тканини, а майки, футболки та шорти з іншої і вони мають між собою гармоніювати по тону.

Ми вийшли на невеликий, але стабільний дохід і було зрозуміло, що з роботою треба було зав’язувати. До того часу наш одяг носили вже в кожній області нашої країни! Так як я вихований дистрибуцією - це була моя ціль №1! На підході були нові моделі, логічно формувались нові комплекти вже з трьох речей і була велика надія на світле майбутнє нашого маленького сімейного бізнесу. Зрозуміло було одне: самими продажами через інстаграм обмежуватись не можна і потрібно шукати альтернативні канали збуту, ми виділили наступні:

1.    Розетка

2.    Пром

3.    Власний сайт

Все це означало, що перед нами буде купа роботи, що потребує надзвичайно багато часу, адже все прийдеться робити вручну, ніяких посилань на загрузку чи вигрузку товарів ми не мали. І ми розуміли, що так також лежить чималий відсоток покупців. Так і вирішили, якщо робити, то робити!